تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران با قهرمانی آبادان خاتمه یافت

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این رقابت ها در رشته های فوتسال، والیبال، تیراندازی با کمان، شنا، دارت، شطرنج، دوومیدانی و تنیس روی میز و با حضور 448 ورزشکار در دو بخش مردان و زنان از 42 هیئت مدیره از مجموع 118 هیئت مدیره پرستاری سراسر کشور در شهر اهواز برگزار شد.

در خاتمه این رقابت ها که چهار روز بطول انجامید آبادان با 4طلا، 2نقره و 2 برنز در صدر جدول رده بندی مدال ها قرار گرفت. اراک با 3 طلا و 1 نقره دوم شده و بندر عباس هم با 2 طلا، 2نقره و 4 برنز در رده سوم جای گرفت.

 همچنین همدان با 2طلا، 2نقره و 2برنز، شاهرود با 2 طلا، 2نقره و 1برنز، تبریز با 2طلا، قزوین با 2طلا، اهواز با 1طلا، 1نقره و 1برنز، بوشهر با 1 طلا و 1نقره، زاهدان با 1 طلا و 1نقره، مشهد با 1طلا و 1 نقره،شیراز با 1 طلا و 1 برنز، اصفهان با 2نقره و 5 برنز، الیگودرز با 1 برنز، اندیمشک با 1نقره، بیرجند با 2 نقره، تهران با 2 برنز، خرم آباد با 1برنز، خرمشهر، سنندج، فسا و یزد هر کدام با 1نقره و مرودشت با 1 برنز هیئت مدیره های پرستاری مدال آور در این رقابت ها بودند.

میلاد وزیری از کمانداران المپیکی کشورمان از کارشناسان و عوامل اجرایی در برگزاری این رقابت ها بود.

برگزاری رقابت های ورزشی باعث ارتقا سلامت جسمی و روحی پرستاران می شود.

در خاتمه رقابت های فوق، دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشورگفت: با توجه به اینکه پرستاری جزو مشاغل سخت و زیانبار دنیا محسوب می شود برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی با حضور پرستاران زن و مرد از سراسر کشور،باعث ارتقا سلامت جسمی و روحی این عزیزان می شود.

سید عباس کشفی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نظام پرستاری و دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران که دراهواز در حال برگزاری است ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:سازمان نظام پرستاری 118 هیئت مدیره در سراسر کشور دارد که از این تعداد 42 هیئت مدیره برای حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور راه پیدا کردند و برگزاری این جشنواره متعلق به تمام گروه های پرستاری و مراکز مختلف درمانی کشور اعم از بیمارستانهای دولتی،خصوصی،تامین اجتماعی، نیروهای مسلح،مراکز درمانی وزارتخانه ها،سازمانها و نهادهای مختلف کشور است.

وی ادامه داد: بدون تردید همه مردم عزیز جامعه و مسئولان زحمتکش کشور به سخت بودن حرفه پرستاری واقفند و به همین منظور برگزاری مسابقات ورزشی می تواند ضمن قرار دادن ورزش همگانی در زندگی روز مره آنها جهت افزایش سلامت و کاهش فشار های روحی روانی ناشی از مسئولیت های سخت حرفه پرستاری،انگیزه حضور آنها در رقابتهای قهرمانی را افزایش دهد و در این زمینه حتی می توانیم از تجربیات و کمک های دیگر وزارت خانه های و نهادهای مختلف ورزشی و فرهنگی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: این جشنواره فرهنگی - ورزشی برای پرستاران بوده و عدم همکاری و همیاری برخی نهادهای مرتبط در این زمینه چندان پسندیده نبود ولی به هر حال با لطف الهی با حداقل امکانات و بودجه این رقابتها برگزار شد که جا دارد از تیم اجرایی برگزاری رقابت ها و هیئت مدیره نظام پرستاری اهواز،تیمهای داوری، سازمان اردوی راهیان نور و همکاران خود در سازمان نظام پرستاری قدردانی کنم و اگر قصور و کمبودی بود بر ما ببخشایند.

دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در خاتمه ابراز داشت:همانطور که جامعه ورزش کشور در صورت آسیب دیدگی جهت بهبودی از خدمات پزشکی و پرستاری استفاده می کنند ما هم انتظار داریم به هنگام برگزاری چنین رقابتهای ورزشی و فرهنگی برای جامعه زحمتکش پرستاران،جامعه ورزش کشور و بخصوص اصحاب رسانه در کنار ما باشند که این امر می تواند باعث افزایش انگیزه در بین پرستاران و قوت قلبی برای آنها باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران با قهرمانی آبادان خاتمه یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..