تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندانی شدن نیمار منتفی است!

کد خبر: ۴۸۵۸۴۴

۱۶۹۷  بازدید

کمپانی خانوادگی نیمار(N&N) ساعتی پیش بیانیه ای صادر کرد و متذکر شد که تحت هیچ شرایطی فوق ستاره برزیلی بارسا راهی زندان نخواهد شد.

ورزش سه: کمپانی خانوادگی نیمار(N&N) ساعتی پیش بیانیه ای صادر کرد و متذکر شد که تحت هیچ شرایطی فوق ستاره برزیلی بارسا راهی زندان نخواهد شد.

3 روز پیش، بخش جنایی دادگاه عالی ملی تجدید نظر، درخواست ارائه شده توسط بارسا، سانتوس، کمپانی N&N را رد کرد. قاضی درخواست بازخوانی پرونده و انجام دوباره محاکمه را داد و شکایت شرکت برزیلی DIS بررسی مجدد خواهد شد.

زندانی شدن نیمار منتفی است!

کمی بعد اعلام شد که دادستانی نیز برای نیمار تقاضای دو سال زندان و پرداخت جریمه 10 میلیون یورویی کرده است. شرکت برزیلی DIS که 40 درصد حق انتقال نیمار به بارسلونا را در اختیار داشت، طی شکایتی ادعا کرده است که رقم موردنظر را از نیمار دریافت نکرده و مشکلات قضایی این ستاره برزیلی در واقع از همین مساله ناشی می شود.

کمپانی N&N ساعتی پیش بیانیه ای در مورد اخبار ضد و نقیض احتمال زندانی شدن نیمار منتشر کرد و اعلام کرد که با توجه به مدارک و ادله محکمی که وجود دارد، نه تنها نیمار زندانی نخواهد شد که در انتها دادگاه هیچ اتهامی بر علیه نیمار را اثبات نخواهد کرد.

این کمپانی به هواداران فوتبال برزیل و نیز باشگاه بارسلونا اطمینان داد که هیچ نگرانی از بابت زندانی شدن نیمار نداشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندانی شدن نیمار منتفی است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..