تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاده زارعی در کنار همشهری طناز و شیرین مثل قند وپولكی اش! +عکس

تاریخ نشر : پنجشنبه 5 اسفند 1395 مشاهده : 77 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

آزاده زارعی صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

آزاده زارعی

آزاده زارعی با انتشار عکس زیر نوشت: همراه با همشهریه عزیزم، هنرمند طناز و شیرین مثل قند وپولكی اصفهان، آقا رشید دوست داشتنی.

بیوگرافی آزاده زارعی

تاریخ تولد:۱۰ خرداد سال ۱۳۶۸
تحصیلات: کارگردانی
آزاده زارعی بازیگر جوان و خوشروی سینمای ایران که در فیلمهای آمین خواهم گفت ، اکباتان و برف روی شیروانی داغ حضور داشته است (در دو فیلم آخر به عنوان منشی صحنه) آزاده زارعی در نقش اصغر فرشته حضوری متفاوت و به یاد ماندنی داشت.شناخته‌ ترین بازیگر فیلم فرزاد حسنی است که در نقشی متفاوت جلوی دوربین رفته. محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی، ساناز اسدی، حمید حبیبی‌فر، محمد فصیحی، حسن سکوند و میسا مولوی دیگر بازیگران این فیلم هستند. «آمین خواهیم گفت» به تهیه‌کنندگی مشترک سامان سالور و سید امیرسیدزاده روایتگر قصه‌ای عاشقانه در بستری انسانی است.در سریال آوای باران نیز نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می کند که پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. از دیگر بازیگران نقش های اصلی این سریال می توان به ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشان، الهام چرخنده، مهران احمدی، سپیده خداوردی و امیر دژاکام اشاره کرد.

 آزاده زارعی

اخبار مرتبط:

عکس بدون گریم و دیده نشده از آزاده زارعی بازیگر نقش باران

بوسه ترسناک آزاده زارعی بر مار چند متری + تصاویر

عکس متفاوت آزاده زارعی ( باران آوای باران ) در کنار سحر قریشی

سلفی جالب آزاده زارعی و دوستانش در خندوانه

آزاده زارعی در نقش یک پسر ظاهر شد / گریم پسرانه آزاده زارعی در فیلم آمین خواهیم گفت +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاده زارعی در کنار همشهری طناز و شیرین مثل قند وپولكی اش! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..