تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش طنز کاربران به تبریک روز مهندس/ اِ مهندس چرا بنزين تموم شد

پنجم ماه اسفند را برای بزرگداشت سالروز تولد خواجه‌ نصیرالدین طوسی؛ فیلسوف، دانشمند، ریاضیدان و منجم ایرانی، روز مهندس نام گذاری کرده اند. پس از 16 آذر (روز دانشجو)، این روز یکی از محبوب ترین روز ها در جامعه دانشگاهی است که پیام های زیادی برای تبریک آن ردو بدل می شود. بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به تبریک های این روز واکنش طنز نشان داده و به نوعی خود را جزو مهندسان به حساب آورده اند تا در دایره تبریک ها قرار بگیرند. در زیر می توانید نمونه هایی از آن را مشاهده کنید.


***روز مهندس رو پیشاپیش به همه راننده تاکسی ها، سیگار فروش ها، دست فروش ها، کارگر ها، تراکت پخش کن های عزیز تبریک میگیم

***شما به دانشجوی برق شریف میگی مهندس ، به نصاب ماهوارتونم میگی مهندس، اما قسمت تلخ ماجرا اونجاست که درآمد دومی از اولی بیشتره!

***یادتون باشه هیچ چیز بدتر از «تبریک روز مهندس» به یک مهندس بیکار نیست!

***‏آقای جعفری امروز اومد مغازه. روز مهندس رو بم تبریک گفت. بعدش گفت البته مهندس بیشعور هم زیاد داریم تو مملکت. بعد سه چهار ثانیه بم خیره شد.

***ما پسرا، همه مهندس‌های پدرها هستیم. "برو نون بگیر مهندس"

***به بابام میگم روز مهندسه تبریک نمیگی به پسرت؟ گفت مهندس اگه دوتا چایی بیاری حله

***‏روز مهندس رو عمدا انداختن تو اسفند که تو خونه تکونی ها بیشتر صداشون کنن، ذوق کنن.

***دانشگاه آزاد كاري كرده كه، روز هممون مبارك!!!

***ما 4 سال درس نخونديم پدرمون دربیاد كه شما بياي بنويسي فارغ از رشته تحصيلي اگر پلي ساخته ايد براي عبور افكار منفي شما مهندسيد روزتون مباركا

***ریاضی ۱تو پاس کن تو روز مهندس تو سرت بخوره

***بنده چهار سال پیش یه شیر آب عوض کردم لطفا تبریک بگین روزمو

***هرکی اسم هرکی را نمیدونه مهندس صدایش میکنه،یک چیزی تو مایه های"یارو"، توی ایران اینقدر مهندسی وضعش خرابه

***مگه مهندس فحش نبود؟ روز هم داره!؟

***اِ اِ اِ مهندس چرا بنزين تموم شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش طنز کاربران به تبریک روز مهندس/ اِ مهندس چرا بنزين تموم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..