تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پناهیان: تداوم جبهه مردمی انقلاب مهمتر از انتخابات است

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز پنجشنبه پنجم اسفند در اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود، گفت: تشکیل یک مجمع از نیروهای انقلابی که به صورت تشکیلاتی و مردمی شکل گرفته مقدس است.

وی تصریح کرد: هرچند سال‌ها تشکیل چنین مجموعه‌ای به تاخیر افتاده است اما از ضرورت تشکیل این اقدامات چیزی کم نمی‌کند.

پناهیان گفت: باید شیوه سیاست‌ورزی در نظام ما اعتلا پیدا کند؛ خارج از تشکیلات اخلاق، موضع سیاسی درست و برادری کردن هنر نیست.

وی با تصریح بر این که با ولایتمداری انفرادی، ولایت ولی‌الله الاعظم محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: باید اعتراف کنیم که تاکنون اشتباه می‌کردیم؛ سیاست‌ورزی را تازه آغاز کرده‌ایم، چون تشکیلات مرحله آغازین ولایتمداری است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که ضعفا در تشکیلات از استعداد اقویا بهره خواهند برد و این به نفع همه خواهد بود، گفت: افرادی که خودخواه هستند اعتقادی به کار تشکیلاتی ندارند؛ ما هنوز تشکیلاتی زندگی کردن را نیاموخته‌ایم و در زندگی هم لَنگ همین معنا هستیم.

وی ادامه داد: کمترین بودجه در کشور بودجه تعاونی است؛ به عبارتی ما تاکنون اهل تعاون راه انداختن نبوده‌ایم.

پناهیان زیباترین نوع ایثار را زندگی تشکیلاتی خواند و گفت: وقتی انسان در فضای تشکیلات قرار گرفت، گویی همه زندگی خود را فدای مؤمنان کرده است.

وی با تأکید بر این که وجود جبهه‌ای همچون «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» را از انتخابات ٩٦ مهمتر می داند، بیان داشت: تداوم و تکامل این تشکیلات مهمتر از نتایج انتخابات است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که تشکیلات می‌تواند با آسیب‌های موجود جامعه برخورد کند، گفت: تنها چیزی که عمر ٤ ساله ندارد و تا اوج پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت کار تشکیلاتی است.

وی تصریح کرد: برای جامعه ما زشت است که بگویند بعد از مناظره‌ها همه چیز تعیین می‌شود.

پناهیان گفت: مردم بی‌پناه ما باید به کدام تشکیلات پناه ببرند؟ مردم نشان دادند که به پاتوق‌های سیاسی احزاب نمی توانند اعتماد کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پناهیان: تداوم جبهه مردمی انقلاب مهمتر از انتخابات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..