تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای معارضان سوری درباره تصرف کامل «الباب»

کد خبر: ۴۸۵۸۵۰

۱۰۱۶  بازدید

معارضان سوری ادعا کرده‌اند که پس از هفته‌ها درگیری مرگبار و خونین توانسته‌اند کنترل شهر الباب را به طور کامل در اختیار بگیرند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری فرانسه، معارضان سوری مورد حمایت ترکیه امروز پنجشنبه اعلام کردند که شهر الباب را به طور کامل از تروریست‌های داعش، بازپس گرفته‌اند و اکنون کنترل کامل شهر را در اختیار دارند.

احمد عثمان یکی از فرماندهان معارضان سوری در این باره گفت: ما اعلام می کنیم که شهر الباب به طور کامل آزاد شده است و اکنون در حال پاکسازی مین ها از مناطق مسکونی هستیم.

فرماندهان سایر گروه های معارض سوری نیز این مطلب را تایید کرده اند. این در حالی است که دولت ترکیه پیش از این بارها اعلام کرده بود که تقریبا کنترل کل شهر را در اختیار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای معارضان سوری درباره تصرف کامل «الباب»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..