تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پولاد کیمیایی به مسعود فراستی/ باید حد خود را بدانیم

نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره

کد خبر : 112305 زمان انتشار : 05 اسفند 1395 14:34:00

بازیگر «گشت ۲» به حاشیه‌ای که برای این فیلم رخ داد، واکنش نشان داد.

واکنش پولاد کیمیایی به مسعود فراستی/ باید حد خود را بدانیم

به گزارش سینماخبر، پولاد کیمیایی بازیگر فیلم سینمایی «گشت ۲» در خصوص اتفاقی که جدیدا برای این اثر افتاده و با واکنش کمیسیون فرهنگی مجلس روبرو شده است، گفت: اخیرا برای فیلم «گشت ۲» که از ابتدای تولد در وزارت ارشاد پروانه گرفت، ساخته و به دست هیات انتخاب جشنواره رسید و بعد در جشنواره اکران شد، مشکلاتی پیش آمده. تا جایی که کمیسیون فرهنگی مجلس وارد میدان شده و قرار است تصمیماتی اتخاذ کند. این اتفاق منصفانه ای نیست که شخصی به نام فراستی با حضور و اظهار نظرش به فیلم لطمه می زند. 
 
وی افزود: این فیلم به کمیسیون فرهنگی می رود، بر می گردد و نمایش داده می شود اما این سوال پیش می آید، چرا من نوعی نباید اندازه منتقد بودن خود را بدانم و با نگاهی شخصی و سلیقه ای فیلم ها را بکوبم؟! 
 
وی ادامه داد: نباید شکاف فرهنگی بین طبقات اجتماعی به وجود بیاوریم. آن هم در زمانی که شاهد رشد سینما، سالن سازی، ازدیاد مخاطب و ... هستیم. 
 
وی ادامه داد: این اتفاقات بد نه فقط «گشت ۲»، بلکه همه فیلم ها را شامل می شود و می تواند زنگ خطری برای چرخه سینما باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان

0

OK




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پولاد کیمیایی به مسعود فراستی/ باید حد خود را بدانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..