تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوسوم مردم جهان هرگز برف ندیده‌اند

طبق آخرین آمار منتشر شده حدود 95 درصد مردم هند معادل 1.2 میلیارد نفر تا کنون بارش برف را از نزدیک ندیده‌اند.

به گزارش صدخبر،چین با 1.37 میلیارد ساکن پرجمعیت‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود و شرایط جغرافیایی چین به گونه‌ای است که بیشتر مردم آن برف را از نزدیک دیده‌اند. حتی نیمه جنوبی چین که در منطقه گرمسیری قرار دارد هم توفان‌های موسمی برفی را تجربه کرده است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تنها 5 درصد مردم چین تا به حال از نزدیک برف را مشاهده نکرده‌اند که این رقم معادل 70 میلیون نفر محاسبه می‌شود.

هند با 1.31 میلیارد نفر جمعیت دومین کشور شلوغ جهان محسوب می‌شود و از نظر جغرافیایی شرایط آن به گونه‌ای است که بخش اعظم هندی‌ها تاکنون از نزدیک برف را ندیده‌اند. برخی از آنها برای تماشای برف از نزدیک تورهای مسافرتی می‌روند به هیمالیا سفر می‌کنند.

طبق آخرین آمار منتشر شده حدود 95 درصد مردم هند معادل 1.2 میلیارد نفر تا کنون بارش برف را از نزدیک ندیده‌اند.

در آمریکا شرایط به صورت متفاوت دنبال می‌شود. طی نیم قرن گذشته بیشتر ساکنان ایالات متحده که مهاجران آنها را تشکیل می‌دهند در مناطق جنوبی این کشور ساکن شدند تا میانگین دمای هوا بالاتر باشد. بسیاری از مردم آمریکا در مناطقی زندگی می‌کنند که احتمال بارش برف در آنها بسیار کم است و با این وجود گفته می‌شود بخش اعظم ساکنان این کشور دستکم یک بار برف را از نزدیک مشاهده کرده‌اند.

کشور آمریکا 324 میلیون نفر جمعیت دارد که 5 درصد آنها معادل 15 میلیون نفر هرگز برف را از نزدیک ندیده‌اند.

در مجموع اعلام شده است دوسوم ساکنان کره خاکی در طول زندگی خود هرگز برف را از نزدیک مشاهده نمی‌کنند و نمی‌توانند آن را لمس کنند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوسوم مردم جهان هرگز برف ندیده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..