تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ صدای هیلاری ترامپ را در آورد

یک توییت هیلاری کلینتون درباره میزان وقتی که دونالد ترامپ در میدان گلف صرف می کند باعث توجه به مساله نحوه وقت گذراندن رئیس جمهور آمریکا شده است.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛یک توییت هیلاری کلینتون درباره میزان وقتی که دونالد ترامپ در میدان گلف صرف می کند باعث توجه به مساله نحوه وقت گذراندن رئیس جمهور آمریکا شده است.

کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری رقیب دونالد ترامپ بود نموداری را در توییت بازنشر کرد که حاکی بود او در یک ماه نخستی که سر کار آمده ۲۵ ساعت را در زمین گلف سپری کرده.

آقای ترامپ روز یکشنبه برای ششمین بار از زمان شروع کار برای بازی به میدان گلف رفت.

این درحالی است که آقای ترامپ مکررا از باراک اوباما به خاطر بازی گلف انتقاد می کرد.

براساس یک تحلیل خبرنگاران واشنگتن پست که خانم کلینتون آن را بازتوییت کرد رئیس جمهور آمریکا ۲۱ ساعت را صرف روابط خارجی کرده، ۱۳ ساعت صرف توییت کردن و شش ساعت را صرف شنیدن گزارش های اطلاعاتی کرده است.

آقای ترامپ روز یکشنبه در کلوپ بین المللی گلف ترامپ با روری مکلروی ایرلندی از بازیگران تراز اول جهان بازی کرد.

مکلروی گفته بود که یک دور کامل با آقای ترامپ بازی کرده اما سارا هاکبی سخنگوی کاخ سفید گفت او روزهای شنبه و یکشنبه فقط کمی بازی کرده است.

با این حال خانم هاکبی بعدا تحت فشار خبرنگاران گفت که آقای ترامپ می خواسته فقط کمی بازی کند اما "بعدا تصمیم گرفت بیشتر بازی کند."

آقای ترامپ حتی پیش از مبارزات انتخاباتی اش باراک اوباما را متهم می کرد بیش از حد در زمین گلف وقت می گذراند.

او در سال ۲۰۱۴ در توییتی نوشت: "باور می کنید با این همه مشکلات و دردسرهایی که آمریکا با آن روبروست رئیس جمهور اوباما امروز را صرف بازی گلف کرد. او از کارتر هم بدتر است."

آقای ترامپ همچنین گفته بود که اگر رئیس جمهور شود وقتی برای بازی گلف نخواهد داشت.

او اوت گذشته گفت: "من قصد دارم وقتم را صرف کار برای شما کنم. وقت نخواهم داشت گلف بازی کنم."

اما  ترامپ بعدا توضیح داد شاید گلف ابزاری برای دیپلماسی باشد: "فکر نمی کنم باید وقت زیادی صرف گلف کرد. اما اگر بازی می کنید باید به نفع شما و کشورتان باشد."

او پیشتر با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن بازی کرده بود اما روز یکشنبه هیچ سیاستمداری غیر از او در زمین نبود.

جورج بوش پدر و پسر هم به خصوص در زمان شروع جنگ های اول و دوم عراق به خاطر وقت گذرانی زیاد در زمین گلف مورد انتقاد قرار گرفته بودند.

منبع:جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ صدای هیلاری ترامپ را در آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..