تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالب‌زاده: انقلاب ما منشأ تحول در رسانه‌های غربی بود

صراط: کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه افزایش ایجاد شبکه‌های خبری توسط غرب نشان دهنده انفعال قدرت‌های غربی و محکم و ثابت بودن اسلام در جهان است، گفت: بی‌تردید انقلاب اسلامی منشأ تحول در رسانه‌های غربی بوده و علاوه‌ بر این، رسانه موضوعی مقدس محسوب می‌شود.

‌به گزارش فارس، نادر طالب‌زاده ظهر امروز در همایش «فضای مجازی، اندیشه و عمل» در سالن اجتماعات اداره فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، با تأکید بر اینکه حوزویان پشتیبان اصلی فعالیت‌های اسلامی هستند، گفت: پاسخگویی کشورهای غربی به اینگونه فعالیت‌ها به صورت مستمر است.

وی همکاری روسیه در راستای توسعه این کشور با ایران به عنوان کشوری دارای قدرت و ایدئولوژی غیرمصنوعی برشمرد و ادامه داد: بی‌تردید، اتاق فکرهای ایجاد شده در رسانه‌های غربی در واکنش به انقلاب اسلامی فعالیت دارند و نمونه آن را می‌توان ایجاد شبکه خبری CNN عنوان کرد چراکه پس از انقلاب و روند رو به رشد بیداری اسلامی در جهان، اخبار افزایش چشمگیری پیدا کرد و غرب به فکر افزایش شبکه‌های خبری خود افتاد.

کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه افزایش ایجاد شبکه‌های خبری توسط غرب نشان دهنده انفعال قدرت‌های غربی و محکم و ثابت بودن اسلام در جهان است، یادآور شد: بی‌تردید انقلاب اسلامی منشاء تحول در رسانه‌های غربی بوده و علاوه‌ بر این، رسانه موضوعی مقدس محسوب می‌شود بنابراین توجه به اولویت‌هایی مناسب و قدرتمند ویژه محورهای مختلف رسانه امری ضروری است.

طالب‌زاده یادآور شد: توجه بیشتر به رسانه در جنگ یمن ضروری به نظر می‌رسد و علاوه‌ بر این، ایجاد اتاق فکر برای تولید محتوا و حوزه‌های علمیه نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالب‌زاده: انقلاب ما منشأ تحول در رسانه‌های غربی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..