تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران میزبان مسابقات سنگ‌نوردی آسیا شد

میزبانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ به کشورمان رسید.

به گزارش بولتن نیوز، در اجلاس اتحادیه سنگ‌نوردی آسیا که از صبح امروز در بانکوک و با حضور نمایندگان 14 کشور آسیایی و حضور «مارکو اسکولاریس» رئیس فدراسیون جهانی سنگ‌نوردی در حال برگزاری است، حاضران به اتفاق آرا با میزبانی کشورمان جهت برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ایران و شهر تهران موافقت کردند.

این رقابت‌های طی روزهای 11 تا 15 سپتامبر (22 تا 25 شهریور 96) در محل «مجتمع تجاری مگاپارس» برگزار خواهد شد.

در ادامه اجلاس و در گزارش کمیته فنی اتمام دوره کارورزی داوران کشورمان «فرزام دیانی»، «خدیجه جهانبخش سفیدی» و «رویا دانایی» اعلان شده و مدرک داوری قاره ای آنها تأیید شد.

همچنین در این جلسه محمود هاشمی رئیس کارگروه بین الملل فدراسیون به عنوان نایب رئیس غرب و جنوب غرب این اتحادیه و آرتیمس فرشاد یگانه (مسئول بخش طراحی کارگروه صعودهای ورزشی فدراسیون و طراح قاره اى) به عنوان عضو کمیته فنی مسابقات فدراسیون سنگنوردى آسیا (Sport Department)انتخاب شدند.

اعضای کمیته فنی مسابقات پس از بررسى سوابق و تایید صلاحیت و رأى گیرى از بین تمام متقاضیان توسط کمیته فنی مسابقات فدراسیون آسیا معرفی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران میزبان مسابقات سنگ‌نوردی آسیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..