تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه کیسه پول به سرقت رفته است/900 ميليون تومان

یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: سه کیسه پول به سرقت رفته است اما حجم آن هنوز مشخص نیست.

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در بانک مرکزی در گفت‌وگو با ایلنا درباره حادثه صبح امروز در خیابان حقانی تهران و به سرقت رفتن اتومبیل حمل پول بانک پاسارگاد اظهار داشت: صبح امروز سارقان با استفاده از یک اتومبیل پراید در خروجی حقانی به سمت کتابخانه ملی،  خودروی حامل پول را متوقف و پس از سرقت پول‌ها با جابجایی اتومبیل ها و استفاده از یک خودروی ال نود متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد سارقان مسلح بوده‌اند، افزود: 3 کیسه پول به سرقت رفته است اما حجم آن هنوز مشخص نیست.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای حمل پول برای بانکها محافظ دارند بنابراین این سرقت برای ما نیز تعجب آور است.

وی یادآور شد: در حال حاضر در محدوده حادثه نوار زرد کشیده شده و نیروی انتظامی نیز حضور دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت صبح امروز با انتقاد از کوتاهی مسئولان بانک پاسارگاد در تامین امنیت خودرو اعلام کرده بود: متاسفانه علی رغم تذکرات پلیس و استانداردهای مربوط به تامین امنیت خودروهای حمل پول، مسئولان این بانک هیچ گونه تامین امنیتی برای این خودرو از قبل پیش بینی نکرده و فرد مسلحی برای تامین امنیت این خودرو داخل آن نبوده است.

یک منبع آگاه در بانک پاسارگاد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در واکنش به انتقاد پلیس گفت:  نیروی انتظامی در این قضیه فرار رو به جلو می کند. این خودرو در روز و جلوی چشم مردم ربوده می شود لذا جای تعجب دارد.

وی افزود: سارقین اتومبیل حمل پول بانک را به سمت کتابخانه ملی برده و با تهدید راننده، یک اتومبیل ال نود را دزدیده و پول‌ها را داخل آن گذاشته و متواری شدند.

این منبع آگاه یادآور شد: خودروهای حمل پول امن بوده و حصار فلزی دارند لذا سرقت از آنها تعجب آور است.

خبرگزاری صداوسیما نیز نوشته است: منابع آگاه در بانک پاسارگاد مجموع پول سرقتي از خودروي متعلق به اين بانک را 900 ميليون تومان اعلام کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه کیسه پول به سرقت رفته است/900 ميليون تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..