تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار AFC به پنج بازیکن ایرانی

4 بازیکن از استقلال تهران و یک بازیکن از استقلال خوزستان با هشدار جدی AFC به خاطر رفتار غیر ورزشی مواجه شدند.

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید. سایت عربی ارم نیوز از هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به پنج بازیکن ایرانی به خاطر رفتار نامناسب آنها خبر داد.

در خبر این سایت اماراتی آمده است که سالاروند از استقلال خوزستان و بهنام برزای، خسرو حیدری، جانواریو و میلاد زکی پور از استقلال تهران با هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر رفتار غیر ورزشی مواجه شده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از eremnews،استقلال خوزستان توانست در دیدار نخست خود الفتح عربستان را شکست دهد اما استقلال برابر نماینده امارات تن به شکست داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار AFC به پنج بازیکن ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..