تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 20 تن برنج قاچاق در اسلام آباد غرب

جانشین فرمانده انتظامی استان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 20 تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

کشف 20 تن برنج قاچاق در اسلام آباد غرب

مأموران پاسگاه بخش حمیل حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون کشنده به دلیل بی توجهی راننده به ایست پلیس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: عوامل انتظامی طی بازرسی از کامیون موصوف 20 تن برنج فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند و خودرو را به همراه متهم به مقر پلیس انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طبق اظهارات راننده، محموله برنج قاچاق از بندر امام خمینی (ره) به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود، لذا متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

سرهنگ مرزبانی ارزش محموله برنج قاچاق را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: محموله مورد نظر به مراجع ذی صلاح تحویل داده شده است.

وی یاداور شد: کالای قاچاق علاوه بر رکود بازارهای داخلی و افزایش آمار بیکاری در کشور، از استانداردهای لازم برخوردار نیست و سلامت مصرف کنندگان را با خطر جدی روبه رو خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 20 تن برنج قاچاق در اسلام آباد غرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..