تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش صید ماهیان استخوانی در گیلان

صیادان استان از اغاز زمان صید تاکنون 603 تن ماهی از دریای خزر صید کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مدیر کل شیلات استان امروز گفت : با صید این مقدار ماهی استخوانی از 17 مهر تاکنون 171 میلیارد ریال درآمد نصیب صیادان گیلانی شد.

اسحاق شعبانی افزود : 327 تن کفال،  247 تن ماهی سفید  و 29 تن کپور ، ماش ، سوف و دیگر ماهیان استخوانی در تور صیادان این استان شمالی افتاد.

وی با بیان اینکه از 17 مهر تا 4 اسفند پارسال صیادان گیلانی 943 تن ماهی استخوانی از دریای خزر صید کردند گفت : صید ماهیان استخوانی در مدت مشابه امسال 36 درصد کمتر است. 

مدیر کل شیلات گیلان دلیل کاهش آمار صید را شرایط  نامساعد جوی اعلام کرد و افزود : بارش برف و سردی آب موجب شد که صیادان کمتر به دریا بروند.

3هزار و800 صیاد گیلانی در قالب50 تعاونی صید پره از دریای خزر ماهی استخوانی صید می کنند.

 این کار تا اواسط فروردین ادامه دارد.

صید بی رویه و قاچاق ، آلودگی دریا و رودخانه ها و همچنین تخریب زیستگاه های زاد آوری طبیعی  ماهیان از علل کاهش  ذخایر ماهیان  استخوانی دریای خزر در چندین سال گذشته است.

تکثیر مصنوعی و رها کردن بچه ماهی در رودخانه های منتهی به دریا مهمترین راهکار شیلات برای حفظ و افزایش ذخایر ماهیان دریای خزر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش صید ماهیان استخوانی در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..