تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چمران: نامزدها بايد تعهد بدهند در صورتي كه كانديداي نهايي نبودند كتبا انصراف بدهند

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ١٠نامزد جبهه مردمی باید تعهد بدهند در صورتی که کاندیدای نهایی نبودند انصراف خود را کتباً اعلام کنند.

به گزارش فارس، مهدی چمران در نشست بعد از ظهر اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ١٠نامزد جبهه مردمی باید تعهد بدهند در صورتی که کاندیدای نهایی نبودند انصراف خود را کتبا اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه سازوکارهایی فراهم شده که اهل تسنن هم در شورای مرکزی حضور داشته باشند، اظهار داشت: تعدادی گفتند ما آمادگی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نداریم و بنابر این آن افراد حذف شدند و به 22نفری رسیدیم که کتابچه آن در مجمع عمومی پخش شد.

چمران در ادامه گفت: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی اعلام انصراف دادند و از همه افرادی که ایشان را پیشنهادداده بودند تشکر کردند،‌ از این رو اکنون 21نفر باقی مانده و مجمع عمومی باید به 10نفر از این تعداد رای دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چمران: نامزدها بايد تعهد بدهند در صورتي كه كانديداي نهايي نبودند كتبا انصراف بدهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..