تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ زن جوان تبریزی زیر عمل جراحی زیبایی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص فوت خانم 29 ساله در بیمارستان سینای تبریز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پرونده برای تعیین علت فوت به سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی ارجاع شده است.

تقی‌زادیه گفت: خانم ۲۹ ساله‌ای برای انجام عمل ترمیمی سینه‌ها روز دوشنبه دوم اسفند صبح در بیمارستان سینای تبریز بستری می‌شود و ساعتی پس از آغاز عمل جراحی بیمار بدحال شده و درجه حرارت بدن وی بالا می‌رود و اقدامات درمانی لازم برای بیمار انجام می‌گیرد ولی با این وجود انجام اقدامات لازم، با کمال تاسف وی فوت می‌کند.

تقی‌زادیه گفت: پرونده برای تعیین علت فوت به سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی ارجاع شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن اظهار تاسف از فوت این بیمار گفت: این دانشگاه پیگیری‌های لازم را برای تعیین علت دقیق فوت وی انجام خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ زن جوان تبریزی زیر عمل جراحی زیبایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..