تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرگزاری کره ای تاریخ عرضه گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 را فاش کرد

خبرگزاری کره ای «ET News» مدعی شده که هر دو شرکت سامسونگ و ال جی تاریخ نهایی آغاز عرضه سراسری دو موبایل پرچمدار خود را تعیین کرده اند. بر اساس این گزارش گلکسی اس 8 سامسونگ در روز ۲۱ آوریل (اول اردیبهشت ۹۶) و موبایل جی 6 ال جی در تاریخی مابین ۲ تا ۹ مارس (۱۲ الی ۱۹ اسفند) روانه بازار خواهند شد.

خبرگزاری کره ای معتقد است که سامسونگ امسال قصد ندارد به سنت سال های قبل پرچمدار خود را یک هفته زودتر در وطنش یعنی کره جنوبی عرضه کند. تصور می شود این تصمیم برای تامین هرچه بهتر نیاز بازار در هفته های اول عرضه جهانی این موبایل اتخاذ شده است.

گفته شده غول کره ای امسال به انتظار نحوه بازخورد بازار نسبت به پرچمدار تازه رقیب خود ال جی خواهد نشست. اگر تمایل خریداران به جی 6 کاملاً مثبت باشد، شاید سامسونگ تصمیم بگیرد که پیش فروش کهکشانی جدید خود را پیش از موعد مورد انتظار آغاز نماید.

گرچه هنوز نمی توان این تاریخ ها را قطعی دانست، اما با توجه به شنیده های پیشین، احتمال تحقق آن ها (به خصوص در مورد ال جی جی 6) بالاست. پیش از این تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین) به عنوان موعد مقرر برای آغاز فروش پرچمدار تازه شرکت ال جی اعلام شده بود، اما به نظر می رسد مقامات شرکت فوق به این نتیجه رسیده اند که ایجاد فاصله بیشتر با تاریخ رونمایی از محصول رقیب هموطن، به فروش بیشتر موبایل آنها کمک خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرگزاری کره ای تاریخ عرضه گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..