تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت پوشیدن دامن کوتاه برای زنان در پارلمان اسرائیل

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، پارلمان اسرائیلی (کنست یا کنیست) مقررات ممنوعیت پوشیدن دامن یا هو نوع لباس کوتاه در ساختمان پارلمان اسرائیل را تصویب کرد. این مقررات شامل کارمندان زن و نمایندگان زن پارلمان می شود.


یک کمیته پارلمان اسرائیل این مقررات را تصویب و اعلام کرد: این مقررات به تدریج در ساختمان کنست اسرائیل اجرایی می شود و کم کم مجازاتی نیز برای نقض این قانون تصویب خواهد شد.


مقررات تعیین "مصادق پوشش نامناسب" دسامبر 2016 از سوی کنست اسرائیل تصویب شده بود بر اساس این قانون افراد بالای 14 سال اعم از کارکنان و بازدیدکنندگان اجازه ندارند با پیراهن های آستین حلقه ای، تاپ، دامن کوتاه، شلوارک، شلوار سه ربع، دمپایی و صندل وارد ساختمان کنست شوند.


قبل از این شماری از کارمندان پارلمان اسرائیل به دلیل پوشیدن دامن کوتاه از ورود به ساختمان پارلمان منع شدند.


در راستای اجرای این قانون از ورود تعدادی از زنان که لباس کوتاه بر تن داشتند، به ساختمان کنیست اسرائیل ممانعت شده بود. در پی این امر، کارمندان ساختمان کنیست تظاهرات کردند.


کنست اسرائیل برای حل این مشکل کمیته‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان و کارمندان پارلمان تشکیل داد تا این موضوع را بررسی کنند. سرانجام این کمیته مقررات منع ورود با لباس کوتاه به ساختمان پارلمان را تصویب کرد.


کنست اسرائیل طی بیانیه‌ای اعلام کرد: الزام به رعایت قانون پوشش مورد توافق قرار گرفت و همزمان با آن ابزارهای اجرایی آن نیز تصویب شد. این ابزارها شامل هشدار به افراد پیش از ورود به ساختمان کنست اسرائیل می باشد.

بر اساس این بیانیه، ورود به کنست باید با پوشش محترمانه و درخور باشد. نباید شخصی با لباسی که حاکی از احترام وی به کنست نباشد، مانند تی شرت، صندل، لباس ورزشی، لباس مجلسی، دامن و شلوارک وارد آنجا بشود.

بر اساس این بیانیه پوشیدن پیراهنی که بر روی آن شعار سیاسی نوشته شده باشد نیز ممنوع است.


روزنامه هآرتص اعلام کرد که ممنوعیت ورود به ساختمان کنست با لباس کوتاه تا پیش از ابلاغ قابل اجرا نیست.

 

عصر ایران/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت پوشیدن دامن کوتاه برای زنان در پارلمان اسرائیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..