تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین برنامه یکساله در حوزه های مختلف امور جوانان لازم است

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: جوانان سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می شوند و با توجه به  تهدید بحران هویتی برنامه ریزی و برنامه سازی مناسب در شکل گیری هویت و ایجاد نشاط و امید در جوانان تاثیر دارد.

محمدی با بیان اینکه نیاز است با رویکرد مناسب برنامه هایی برای امور جوانان تدوین شود گفت: دولت در حوزه های تحصیلی و تعلیم و تربیت، توسعه آموزش، ایجاد زیرساخت ها و فضاهای مختلف فعالیت های مناسبی دارد.

وی افزود: دولت نگاه ویژه ای برای بستر سازی مناسب برای ایجاد اشتغال دارد، اما چه در سطح ملی و چه در سطح استانی مشکلاتی در این حوزه وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار کرد: امروزه در حوزه ازدواج با آسیب هایی مانند بالا رفتن سن ازدواج رو به رو هستیم.

محمدی گفت: باید تلاش شود در اولین جلسه  برنامه ای یکساله متناسب با ظرفیت ها و توقعات در امور جوانان تدوین شود.

وی افزود: ایجاد و افزایش روحیه نشاط و امید در جوانان لازم است و در این خصوص باید برنامه ریزی های مناسب انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین برنامه یکساله در حوزه های مختلف امور جوانان لازم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..