تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن به دنبال تغییر فرهنگ اسلامی ایرانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بیژن نوباوه نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در مجمع سالانه بسیج رسانه خراسان رضوی که در محل فرهنگسرای رسانه مشهدگفت:اکنون حداقل ۲۰۰ رسانه به زبان فارسی برنامه با موضوعات مختلف فساد، فحشا، ورزش و اقتصاد تولید می‌کنند.
وی افزود: جنگ فرهنگی که مقام معظم رهبری می‌گویند شوخی نیست مهم‌ترین مسائل ما مسائل فرهنگی است و دشمن این مسائل را مدنظر دارد کاری می‌کنند که چادر به سر دختران ما سنگینی کند و عادی کردن روابط احتماعی نامشروع یک کار فرهنگی در کشور ما است.
این فعال رسانه‌ای و فرهنگی گفت: الان خطری که در فضاهای مجازی احساس می‌شود این است که یک جوک در کشور ما از آیات قرآن سریعتر منتشر می‌شود و خطری که مقام معظم رهبری هشدار می‌دهند این است.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناخت فرهنگ و ماهیت غرب در امر رسانه از وظایف یک خبرنگار است خاطر نشان کرد: یک روز در جمع خبرنگاران ارشد صداو سیما گفتم در میان شما که با هزاران مضیقه کار می‌کنید و مشکلات سخت‌افزاری و نرم افزاری نظیر برخورد جامعه را دارید آیا کسی هست که از کار خبرنگاری پشیمان باشد که کسی ابراز پشیمانی نکرد و بنده هم در مقایسه کار نمایندگی و خبرنگاری یک روز کار خبرنگاری به نمایندگی نمی‌دهم.
وی تصریح کرد: خبرنگار همان ژورنالیست است یعنی فردی که با رسانه در حد اعلا آشناست و بعد از انقلاب ژورنالیسم و روزنامه نگاری و خبرنگاری در کشور ما رشد خوب و توام با آگاهی بیش از آنچه در رسانه‌های خارجی مشاهده می‌شود داشته ایم.
این فعال رسانه‌ای و فرهنگی ادامه داد: اگر در کار نمایندگی صالح باشی و کاری برای مردم انجام دهی شأنی برای خودت قائل می‌شوی اولی خبرنگار مطالبه می‌کند و حتی ممکن است مورد عتاب و سرزنش قرار بگیرد البته هیچکس از مواخذه شدن خوشش نمی‌آید، اما این یک مطالبه عام است نه خاص.
نوباوه تصریح کرد: اگر به توحید معتقد باشیم و بدانیم که خدایی وجود دارد که همه چیز را رقم می‌زند که بزرگترین قسمش را ما خورده است و اساس کار بشری را بر کار ما گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه خداوند درباره مبلغان الهی و تبلیغ کنندگان رسالت‌های الهی می‌گوید که اینان فقط از خدا می‌ترسند، افزود: هیچکس جز خدا نمی‌تواند درباره مبلغان الهی و تبلیغ کنندگان نمی‌تواند حرف بزند و محاسبه‌گری فقط برعهده خدا است.
وی با بیان اینکه اساس هدایت بشری بر کار مبلغان گذاشته شده است، تصریح کرد: خداوند به قلم و آنچه می‌نویسند قسم خورده است و خبرنگار سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه توطئه‌ها علیه ما نیز از روزی که امام گفت: نه شرقی نه غربی شروع شده است، ادامه داد: جمعیت ما یک صدم دنیاست قدرت نظامی متعارف شبیه همه کشور‌ها است سرمایه‌های کل کشور کمتر از یک درصد در دنیا است، اما مثلا ژاپن بزرگترین قدرت صنعتی است، اما آمریکا با آن کاری ندارد پس اگر ما محلی از اعراب نداریم چرا نوک تیز پیکان حمله دشمنان هستیم؟
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امریکا بزرگترین ارتش دنیا را دارد و نصف هزینه سازمان ملل را تامین می‌کند این کشور می‌گوید ما با این قدرت در برابر ایران هنوز سهم برابر برای حل معادلات منطقه‌ای و بین اللملی نداریم.
نوباوه افزود: اکنون در سوریه خود مردم دارند می‌جنگند در حالی که یک سرباز آمریکا ۵۰ هزار دلار تجهیزات نظامی به همراه دارد فیلم می‌سازند، اما یک نفرشان در برابر ما جرات ایستادن ندارند و، چون می‌دانندجنگ ما جنگ ایدئولوژیک است.
انتهای پیام// ف. غ.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن به دنبال تغییر فرهنگ اسلامی ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..