تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم فکری حوزه های علمیه برداشته شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله اراکی،دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در نخستین همایش وحدت و تمدن نوین اسلامی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش مدرسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: مقدمات برقراری عدل جهانی یک پارچه سازی بین جوامع اسلامی است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب و مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه اگر یکپارچگی در بین الملل اسلامی نباشد نمی‌توان عدل قرآنی و محمدی (ص) را شاهد بود، افزود: تمدن نوین اسلامی مقدمات بسیاری دارد که یکی از آن‌ها ایجاد تفکرات رسول اسلام همگرایی در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به دلایل پیدایش جریان‌های مغرض و کوتاهی‌های صورت گرفته در این بخش، عنوان کرد: امروزه در عرضه صحیح مفاهیم بسیار کمبود داریم که اگر ترویج مفاهیم آل محمد (ص) به‌درستی منتشر و ترویج‌شده بود مسائل امروزی رخ نمی‌داد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب و مذاهب اسلامی گفت: امروزه باید در حوزه‌های علمیه راهکارهای درست عرضه مطالب اهل‌بیت را به جهان بشر و خارج از جهان تشییع را مطرح کنیم.

آیت الله اراکی با توجه به اینکه ما نباید خودمان را تحریم فکری کنیم، تصریح کرد: ماباید سیم‌خاردارها و تحریم‌ها فکری موجود را برداریم و بگذاریم مردم تمام دنیا با اهل‌بیت (ع) آشنا شوند.

دبیر کل مجمع تقریب و مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه دست نیاز مجمع به سمت نخبگان حوزوی دراز است، اظهار داشت: در دین مبین اسلام هیچ واجبی چون مودت محمد و آل محمد (ص) وجود ندارد و نباید از آن سرباز زد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم فکری حوزه های علمیه برداشته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..