تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر

ساعت: 13:52 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1046954

صبح امروز مراسم عزاداری بسیجیان ورزشکار شهرستان بیله سوار به مناسبت ایام فاطمیه در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح مغان،  پیش از ظهر امروز مراسم عزاداری بسیجیان ورزشکار شهرستان بیله سوار به مناسبت ایام فاطمیه و با حضور حجت الاسلام قیاسی امام جمعه، سرهنگ پاسدار شکور زارع فرمانده ناحیه مقاومت بیله سوار و جمعی از ورزشکاران و بسیجیان در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در بیاناتی به مسئله مهم انقلابی گری و جریان نفوذ اشاره کرد و اظهار داشت: کلید واژه پر تاکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر موضوع حفظ روحیه انقلابی گری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب عقل در مقابل جهل بود گفت: انقلابی ماندن این است که اسلامی بمانیم زیرا که عامل دفاع در برابر دشمن، قدرت ایمان و اسلام است.

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: نفوذ دشمن در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ان است که نمی خواهند اسلام و انقلاب ادامه داشته باشد.

وی افزود: توافق هسته ای برجام نیز در راستای نفوذ بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح مغان،در ابتدی این مراسم رحیم ابوطالبی مداح اهل بیت در مدح و سوگ شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها به مداحی و سوگواری پرداخت.

 مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر  مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر  مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر  مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر  مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور بسیجیان ورزشکار در بیله سوار برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..