تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین محموله قاچاق دخانیات در گلستان کشف شد

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1046730

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان از کشف بزرگترین محموله قاچاق محصولات دخانی در گلستان خبر داد و گفت: این محموله 700 هزار نخ از انواع سیگار و تنباکو را شامل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سردار علی اکبر جاویدان" فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در خصوص کشف این محموله قاچاق در استان گفت: این محموله 700 هزار نخ از انواع سیگار و تنباکو را شامل می شود که در دام ماموران تیز بین انتظامی گرفتار شده است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در کشف این محموله قاچاق، کسی هم دستگیر شده است یا خیر،افزود: بله، یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی  استان تحویل داده شد.

"سردار جاویدان" همچنین از افزایش حدود 2 و نیم برابری کشفیات انواع کالای قاچاق، امسال در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: بزرگترین محموله دخانیات قاچاق در استان در سال های اخیر به ارزش بیش از 400 میلیون تومان کشف و ضبط شده بود که با کشف جدید ماموران نیروی انتظامی، این رقم بار دیگر افزایش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در خصوص ارزش ریالی محموله کشف شده قاچاق محصولات دخانی در گلستان خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این کشفیات، حدود 16 میلیارد و یکصد میلیون تومان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین محموله قاچاق دخانیات در گلستان کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..