تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشان حمایل سیمرغ و طبیب دیدگان به وزیر بهداشت اهدا شد

نشان حمایل سیمرغ و طبیب دیدگان به وزیر بهداشت اهدا شدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نهمین مراسم جشنواره چشم‌پزشکی و علوم بینایی شمس که امروز پنجم اسفند در بیمارستان فارابی تهران برگزار شد، جمعی از نخبگان، پژوهشگران، محققان، نام‌آوران و پیشکسوتان عرصه چشم‌پزشکی کشور تجلیل شدند و از دستاوردهای علمی و پژوهشی این دوره تجلیل به عمل آمد.

 

نشان طبیب دیدگان که به پاس خدمات پروفسور محمد قلی شمس، پدر علم نوین چشم‌پزشکی کشور می باشد به وزیر بهداشت و درمان اهدا گردید.

 

در این مراسم، وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه 9 ساله شدن جشنواره شمس از شیرین‌ترین خاطرات دوران کاری من است، گفت: ما همه وارثان زحمات پروفسور شمس و استاد بهرامی هستیم.

 
وزیر بهداشت تصریح کرد: ارزش فارغ التحصیلان دانشگاه تهران به تعصب آن‌هاست و از کمیته داوری که البته امیدوارم درست داوری صورت گرفته باشد، تشکر می‌کنم اگرچه امیدوارم در ارائه خدمت به مردم مضایقه نکرده باشم.
 

هاشمی افزود: من هم‌اکنون در آستانه 60 سالگی هستم و می‌گویم هیچ چیزی غیر از خدمت در این دنیا نمی‌ماند به همین دلیل است که می‌گویند عبادت به جز خدمت خلق نیست.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشان حمایل سیمرغ و طبیب دیدگان به وزیر بهداشت اهدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..