تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار ارومیه از افتتاح ایستگاه راه آهن ارومیه در اردیبهشت ۹۶ خبرداد

فرماندار ارومیه از افتتاح ایستگاه راه آهن ارومیه در اردیبهشت ۹۶ خبرداد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، عباس حسن خانی چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای بهره برداری از ایستگاه راه آهن ارومیه و اتمام طرح راه آهن مراغه - ارومیه گفت: بارندگی های اخیر و برخی شرایط پیش بینی نشده ممکن است پیشرفت این طرح ملی را با مشکل روبرو کند اما همین امر تلاش بیش از پیش تمامی دستگاه های متولی را برای پایان یافتن اجرای این طرح ملی ضروری می سازد.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به وعده خود در خصوص بهره برداری از ایستگاه راه آهن ارومیه - مراغه پایبند است و طبق وعده دولت یازدهم این ایستگاه راه آهن اردیبهشت ماه سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: ضروری است همه در برابر این طرح ملی احساس مسئولیت کنند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از اقدامات شرکت متولی طرح و شرکت های خدمات رسان بیان کرد: طرح راه آهن نقده به ارومیه پیشرفت قابل توجهی دارد و اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار ارومیه گفت: شرکت متولی این طرح و شرکت های خدمات رسان هماهنگی های لازم برای پیشبرد زیرساخت های طرح را به صورت جدی باید پیگیری کنند و توافقات لازم در این زمینه هر چه زودتر باید منعقد شود.

حسن خانی گفت: دولت تدبیر و امید با تمام توان در تلاش برای اتمام طرح است تا مردم ارومیه صدای سوت قطار را در این شهر بشنوند.

طرح راه آهن مراغه - ارومیه از سال ۸۰ به طول ۱۸۴ کیلومتر با هدف اتصال مرکز آذربایجان غربی به شبکه سراسری راه آهن آغاز شده است و اجرای آن هنوز ادامه دارد.

به گفته مسئولان استانی کارهای زیرسازی مسیر خط آهن تا ایستگاه ارومیه تکمیل شده و تنها بخشی از عملیات ریل گذاری باقی مانده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار ارومیه از افتتاح ایستگاه راه آهن ارومیه در اردیبهشت ۹۶ خبرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..