تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوشا سپهر قهرمان سوپرلیگ بسکتبال بانوان شد

کوشا سپهر سبلان و گروه بهمن به مصاف یکدیگر رفتند و کوشا با نتیجه ٦٩ بر ٦٢ به برتری رسید تا برای قهرمانی در انتظار بازی گاز و پالایش نفت بماند.
در دیدار حساس دیگری که تکلیف قهرمانی را هم مشخص می کرد نفت آبادان و گاز تهران مقابل هم به میدان رفتند.
در کوارتر اول این بازی نفت آبادان بازی را بهتر آغاز کرد. در کوارتر دوم از پرتاب های سه امتیازی نفتی ها خبری نبود. گاز تهران در این کوارتر اختلافش را از ١٠ امتیاز به صفر رساند. در کوارتر سوم بازی پایاپای پیش رفت و در این کوارتر گاز با نتیجه ٤٣ بر ٣٨ به برتری رسید و سبب شد تا کوشا سپهر قهرمان سوپر لیگ بسکتبال بانوان ایران شود.
نتایج به شرح زیر است:
کوشا ٦٩ ، گروه بهمن ٦٢
نفت آبادان ٥٤، گاز ٦٤
تیم های نفت آبادان، گاز و گروه بهمن دوم تا چهارم شدند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @irnavarzesh همراه شوید.
ورزشی**1210 خبرنگار- زهرا کورهلی انتشارهند:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوشا سپهر قهرمان سوپرلیگ بسکتبال بانوان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..