تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای سلامت جسمی و روحی پرستاران با حضور در جشنواره های فرهنگی ورزشی

عباس کشفی در گفت و گو با خبرنگارن خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه پرستاری جزو مشاغل سخت و زیانبار دنیا محسوب می شود،برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی با حضور پرستاران زن و مرد از سراسر کشور،باعث کاهش اثرات زیانبار این کار سخت و ارتقا سلامت جسمی و روحی این عزیزان می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نظام پرستاری و دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران که در اهواز در حال برگزاری است ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:سازمان نظام پرستاری 118 هیئت مدیره در سراسر کشور دارد که از این تعداد 42 هیئت مدیره موفق به حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور شدند.
کشفی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره به تمام گروه های پرستاری و مراکز مختلف درمانی کشور اعم از بیمارستان های دولتی،خصوصی،تامین اجتماعی، نیروهای مسلح،مراکز درمانی وزارتخانه ها،سازمانها و نهادهای مختلف کشور تعلق دارد .
وی ادامه داد:بدون تردید همه مردم عزیز جامعه و مسئولان زحمتکش کشور به سخت بودن حرفه پرستاری واقف هستند و به همین منظور برگزاری مسابقات ورزشی می تواند ضمن قرار دادن ورزش همگانی در سبد زندگی روز مره آنها جهت افزایش سلامت و کاهش فشار های روحی روانی ناشی از مسئولیت های سخت حرفه پرستاری،انگیزه حضور آنها در رقابت های ورزشی در بعد حرفه ای و قهرمانی را افزایش دهد و در این زمینه حتی می توانیم از تجربیات و کمک های دیگر وزارت خانه های و نهادهای مختلف ورزشی و فرهنگی بهره ببریم.
دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور، تصریح کرد:این جشنواره فرهنگی - ورزشی برای پرستاران بوده و همکاری و همیاری نکردن برخی نهادهای مرتبط در این زمینه چندان پسندیده نبود اما در هر صورت با لطف الهی با حداقل امکانات و بودجه این رقابتها برگزار شد.
کشفی در همین ارتباط از تیم اجرایی برگزاری رقابتها، هیئت مدیره نظام پرستاری اهواز، تیم های داوری، سازمان اردوی راهیان نور و همکاران خود در سازمان نظام پرستاری به خاطر تلاش برای برگزاری مطلوب این جشنواره قدردانی کرد.
دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران در خاتمه ابراز داشت:همانطور که جامعه ورزش کشور در صورت آسیب دیدگی جهت بهبودی از خدمات پزشکی و پرستاری استفاده می کنند ما هم انتظار داریم به هنگام برگزاری چنین رقابت های ورزشی و فرهنگی برای جامعه زحمتکش پرستاران،جامعه ورزش کشور و بخصوص اصحاب رسانه در کنار ما باشند که این امر می تواند باعث افزایش انگیزه در بین پرستاران و قوت قلبی برای آنها باشد.
ورزشی ** 9118** 1701
خبرنگار: جواد بشیری * انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای سلامت جسمی و روحی پرستاران با حضور در جشنواره های فرهنگی ورزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..