تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرمی: تیم برانکو باید تقویت شود

کد خبر: ۴۸۵۸۱۰

۷۸۹  بازدید

خبر ورزشی: در خبرها داشتیم که مجتبی محرمی و حمید سوریان در محفلی دوستانه با یکدیگر ملاقات کرده‌اند. نابغه کشتی فرنگی جهان کلی ستاره سابق پرسپولیس را تحویل گرفته و... به این بهانه با مجتبی محرمی تماس گرفتیم که بحث به جاهای جالبی کشیده شد.

حمید سوریان را کجا دیدی؟

داداش! یک مراسمی بود برای تجلیل از پیشکسوتان که حمید سوریان را دیدیم. بنده خدا جلو آمد و سلام و علیک کرد و من هم از دیدنش خوشحال شدم.

مگر یکدیگر را می‌شناختید؟

(می‌خندد) هر دو تا بچه جنوب شهر هستیم دیگه!

حمید سوریان را چطور آدمی دیدی؟

پهلوان، مشتی و خاکی است. انگار نه انگار این آدم ۷ مدال طلای جهانی و المپیکی دارد.

نگفت که می‌خواهد خداحافظی کند یا به روی تشک کشتی برمی‌گردد؟

راستش را بخواهید، در این مراسم داشتند سخنرانی می‌کردند و فضا طوری نبود که خیلی حرف بزنیم. در حد همان سلام و علیک و خوش و بش بود.

به سوریان گفتی که قبلاً کشتی می‌گرفتی؟

نه بابا! گفتم که اصلاً فرصتی برای صحبت به وجود نیامد.

بازی پرسپولیس مقابل الهلال را دیدی؟

نه، متأسفانه جایی بودم و نتوانستم این مسابقه را از تلویزیون تماشا کنم.

می‌دانید پرسپولیس یک گل زد و بعد گل خورد؟

حیف شد. کاش با ۳ امتیاز لیگ قهرمانان آسیا را شروع می‌کردیم اما به هر حال بازی اول در هر تورنمنتی سخت و دشوار است. ان‌شاءالله هفته‌های آینده پرسپولیس برد را هم جشن می‌گیرد.

پس از شکست شهرآورد باز هم به استادیوم آزادی می‌روی؟

چرا که نه! ما پرسپولیسی‌ها غصه نمی‌خوریم چون آخر فصل جام، مال ماست. (می‌خندد و ادامه می‌دهد) البته جوری بنویس که باعث ناراحتی استقلالی‌ها نشود.

آن شکست حال‌گیری نبود؟

نه، فوتبال همین است دیگر. یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. مهم این است که باخت را فراموش کنی و از آن درس بگیری.

پرسپولیس در آسیا هم موفق می‌شود؟

چرا که نه، به نظر من اگر تیم برانکو در فصل آینده تقویت شود، حتی می‌توان به صعود پرسپولیس به جمع ۴ تیم پایانی آسیا هم امیدوار شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرمی: تیم برانکو باید تقویت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..