تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتگی عروق قلب ابوالقاسم طالبی را راهی بیمارستان کرد

گرفتگی عروق قلب ابوالقاسم طالبی را راهی بیمارستان کرد

با پیگیری‌های خبرنگار ما و در تماسی که با بیمارستان برقرار شد، این کارگردان در بخش مراقبت‌های کاتتریسم قلب (پست کت) بستری است.

 

طالبی در سال‌های گذشته به دلیل گرفتگی عروق عمل قلب باز انجام داده بود. متاسفانه به دلیل فشار کار دوباره دچار این بیماری شد و با تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد.  
 
ابوالقاسم طالبی ساخت آثاری چون «قلاده های طلا»، «آقای رئیس جمهور»، «یتیم خانه ایران» و ... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده و یکی از کارگردانان ارزشی و بنام سینمای ایران محسوب می‌شود. او به تازگی کار تحقیق و نگارش مجموعه‌ای برای شبکه خانگی با موضوع «طلاق» را آغاز کرده بود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتگی عروق قلب ابوالقاسم طالبی را راهی بیمارستان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..