تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چتر حمايت ايران كالا از صنايع كوچک باز شد

چتر حمايت ايران كالا از صنايع كوچک باز شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در مراسم آغاز پخش آزمایشی این شبکه گفت: ایران کالا هدیه رسانه ملی به کارآفرینان و صنایع تولیدی کشور است.
 
وی تاسیس شبکه کالا را از مهم ترین اقدامات صدا و سیما در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دانست و افزود: این اقدام، شاخصه مهم همراهی رسانه ملی با صنعت و اقتصاد کشور است.
 
شهریاری تصریح کرد: صدا و سیما در نظر دارد از کسانی که در بنگاه های اقتصادی کوچک فعال هستند، حمایت کند و این شبکه بستر مناسبی برای این حمایت خواهد بود.
 
زابلی زاده رئیس شبکه ایران کالا هم در این مراسم اعلام کرد: ایران کالا تلاش خواهد کرد در رونق بخشی به فضای کسب و کار و خود اتکایی گام بردارد.
 
وی در پایان گفت: اگرچه در این مرحله، شبکه ایران کالا با چهار ساعت پخش برنامه، کار خود را آغاز کرده است اما این زمان افزایش خواهد یافت.
 
ماموریت اصلی این شبکه، حمایت از کار آفرینان و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اعلام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چتر حمايت ايران كالا از صنايع كوچک باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..