تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش امیر عبداللهیان به نتایج کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین

به گزارش افکارنیوز،

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، گفت: نتایج عملی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، منطقه را امن‌تر خواهد کرد.

وی افزود: همه گروههای فلسطینی در این اجلاس بر مقاومت بعنوان تن‌ها راه آزادی فلسطین تاکید کردند که ریشه تروریسم در منطقه و جهان به اسراییل و لابی صهیونیست‌ها در امریکا باز می‌گردد و وهابیت بخشی از موتور محرکه آن است.

خاطر نشان کرد: حاکمان عربستان و بحرین از حرکت در مسیر عادی سازی روابط ضربه سختی خواهند خورد، تحقق آزادی سرزمین فلسطین یک رویا نیست و واقعیتی است که محقق می‌گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش امیر عبداللهیان به نتایج کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..