تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت خودرو پول و توضیح بانک پاسارگاد درباره آن!

بانک پاسارگاد اعلام کرد خودرو این بانک که امروز (پنجشنبه) هدف سرقت قرار گرفت، در حال حمل پول های فرسوده به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امحا بود.

سرقت خودروی پول بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد اعلام کرد خودرو این بانک که امروز (پنجشنبه) هدف سرقت قرار گرفت، در حال حمل پول های فرسوده به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امحا بود.
 
دزدان مسلح در ساعت 07:45 پنجشنبه (پنجم اسفندماه) در بزرگراه مدرس به این دستگاه خودرو پول‌رسان حمله کردند.

سرقت خودرو پول و توضیح بانک پاسارگاد درباره آن!

 
خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.
 
این بانک از «حضور بموقع ماموران انتظامی و کارآگاهان اداره آگاهی در صحنه سرقت و انجام اقدام های لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان» خبر داد و اعلام کرد «در این زمینه سرنخ‌های خوبی به دست آمده است».
 
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز صبح امروز اعلام کرد: خودرو حمل پول بانک پاسارگاد به دلیل اهمال مسئولان این بانک در تامین امنیت لازم به سرقت رفت.
 
 این مرکز اضافه کرد: صبح امروز در ساعت 07:47 یکی از خودروهای حمل پول بانک پاسارگاد که در بزرگراه حقانی در تردد بود، توسط 2 دستگاه پراید متوقف و خودرو یادشده دزدیده می شود.
 
بر پایه اعلام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، هیچگونه تامین امنیتی برای خودرو پیش بینی نشده بود و هیچ فرد مسلحی برای تامین امنیت در این خودرو حضور نداشت.

ایرنا

اخبار مرتبط:

سرقت خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در تهران!

آخرین برگ در پرونده گانگستر خطرناک / سرقت مسلحانه از خودروی حمل پول

جزئیات سرقت مسلحانه به خودروی حمل پول در اصفهان

جریان نیسان پر از پول چه بود؟!+عکس

ماجرای جالب سرقت خودروی باشگاه استقلال تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت خودرو پول و توضیح بانک پاسارگاد درباره آن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..