تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 اسفند آغاز فعالیت ستاد تنظیم بازار استان تهران/ رشد 107 درصدی بودجه جاری دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین‌بار برای رصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سامانه‌ای ایجاد شده است که در این راستا ۲۰۵ پروژه در این سامانه ثبت شده و در اختیار مجموعه‌های لازم قرار گرفته است.

وی افزود: تمام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان از سال ۱۳۹۵ آغاز و تا سال ۱۳۹۹ به پایان خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: با توجه به کمبود مالی استان تاکنون ۵۲ درصد بودجه عمرانی به بخش‌های مختلف اختصاص یافته و تا پایان سال تمام مجموعه دیون در کل استان پرداخت خواهد شد.

ترکی تصریح کرد: در بودجه جاری ۲۷ دستگاه، ۴۸۰ میلیارد تومان بودجه جاری دستگاه‌ها است که ۱۰۷ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: حقوق بهمن‌ماه پرسنل دستگاه‌ها پرداخت شده است و حقوق اسفند نیز تا بیستم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار گفت: محصولات مورد نیاز ایام عید از قبیل گوشت مرغ و گوشت قرمز و غیره به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و با توجه به نظارت تعزیرات امیدواریم افزایش قیمت غیراصولی نداشته باشیم.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار استان از ۱۰ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 اسفند آغاز فعالیت ستاد تنظیم بازار استان تهران/ رشد 107 درصدی بودجه جاری دستگاه های اجرایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..