تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن جوان بر اثر اسیدپاشی به شدت مجروح شد

کد خبر: ۴۸۵۸۰۹

۶۲۰  بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در اثر این اسید پاشی در شهر نهاوند زن جوان 26 ساله به شدت مجروح شده و حال وخیمی دارد.

خبرآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: در اثر این اسید پاشی در شهر نهاوند زن جوان 26 ساله به شدت مجروح شده و حال وخیمی دارد.

سرهنگ منصور ملکی، فرمانده انتظامی نهاوند طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 9 و 15 دقیقه صبح امروز پنج شنبه داخل آرایشگاه زنانه به صورت یک زن جوان 26 ساله توسط زن دیگری اسید پاشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز پنج شنبه خانمی به یکی از آرایشگاه های زنانه نهاوند در خیابان آزادگان مراجعه کرده و به صورت خانمی 26 ساله اسید می پاشد.

سرهنگ ملکی ادامه داد: متهم بعد از این عمل، از محل متواری شده است، و پرونده اسیدپاشی به صورت ویژه توسط بازپرش ویژه و 4 تیم مجرب پلیس در حال بررسی و تحقیق است.

وی اظهار داشت: بعد از این اتفاق زن جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل ولی وضعیت وی توسط تیم پزشکی وخیم گزارش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن جوان بر اثر اسیدپاشی به شدت مجروح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..