تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک مرکزی نرخ تورم بهمن‌ماه را 8.7درصد اعلام کرد

در حالی که مرکز آمار ایران چند روز پیش نرخ تورم بهمن‌ماه را 6.8 درصد اعلام کرده بود، بانک مرکزی آن را 1.9 درصد افزایش داد.

آفتاب‌‌نیوز :

بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه 1394 را معادل 8.7 درصد اعلام کرد.

طبق اعلام بانک مرکزی، خلاصه نتايج به‌دست آمده از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ايران براساس سال پايه 100=1390 به شرح زیر است:

-    شاخص بهاي کالاها و خدمات مصرفي در مناطق شهري ايران در بهمن‌ماه 1395 به عدد 257.7 رسيد که نسبت به ماه قبل 1.1 درصد افزايش يافت.

-    شاخص مذکور در بهمن‌ماه 1395 نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل 10.6 درصد افزايش داشته است.

لازم به توضیح است که مرکز آمار ایران چند روز پیش نرخ تورم بهمن‌ماه را 6.8 درصد اعلام کرد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک مرکزی نرخ تورم بهمن‌ماه را 8.7درصد اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..