تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری در حوزه محیط زیست ناکافی است

دادستان کل کشور :

آنچه در جنگل‎ها و منابع ملی شاهد آن هستیم نشانگر پیشگیری از هجمه به منابع طبیعی و محیط زیست نیست .

پیشگیری در حوزه محیط زیست ناکافی استپیشگیری در حوزه محیط زیست ومنابع طبیعی ناکافی است .

به گزارش خبرگزاری صسدا وسیما ، دادستان کل کشور امروز در گرگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت : در این حوزهها پیشگیری انجام نشده و یا اگر صورت گرفته بسیار ضعیف است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر  منتظری گفت :  آنچه در جنگلها و منابع ملی شاهد آن هستیم نشانگر پیشگیری از هجمه به منابع طبیعی و محیط زیست نیست .

او گفت :  ما حرفمان این نیست که از جای خوش آب و هوا استفاده نشود بلکه باید هنگام استفاده  نکات مربوط به حفظ  محیط زیست را  رعایت کنیم .

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کمر همت را ببندند، گفت : هر کدام از ما مسئولان باید ابتدا از خودمان شروع کنیم در غیراینصورت نمیتوان از مردم انتظار داشت که به قانون پایبند باشند.

منتظری افزود :   مسئولی که خودش خدای ناکرده دنبال منافع خودش باشد و در محیط خوب، خانه و ویلا میخواهد داشته باشد آنگاه گرفتار برخی معذورات میشود.

منتظری با تاکید بر اینکه از نظر قوانین کمبودی نداریم گفت : آنچه مهم است اجرای قانون است  که باید در حوزه محیط زیست، شهرسازی و نحوه استفاده از منابع طبیعی مورد توجه باشد.

دادستان کل کشور هم چنین گفت : بسیج در هر عرصهای که پا به میدان گذاشته موفقیتهای چشمگیری داشته است مسئولان باید برنامهریزی کنند تا از توان ارزشمند نیروی مردمی که در بسیج تبلور پیدا کرده استفاده کنند .

منتظری گفت :  با شعار دادن کارها پیش نمیرود و برگزاری همایش خوب است اما زمانی موثر واقع میشود که خروجی داشته باشد امیدواریم کارهای علمی، تحقیقی و پژوهشی که در همایش ملی حقوق سبز امروز  ارائه شد در قالب کاربردی و پیشنهادی موثر واقع شود.

منتظری برای شرکت در همایش ملی حقوق سبز در گرگان به گلستان سفر کرده است.

عصر امروز در همایش ملی حقوق سبز  3 مقاله ارایه و 4 کارگاه تخصصی برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری در حوزه محیط زیست ناکافی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..