تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 83 هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 83 هزار و 600 عدد مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, سرهنگ آرش مرادی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در عوارضی قزوین – زنجان به یک دستگاه خودرو سمند با دو سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند .

وی افزود : ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف 70 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری بیدستان , در بازرسی از یک باب منزل در یدستان، موفق به کشف 13 هزار عدد انواع مواد محترقه شدند .

سرهنگ مرادی بیان داشت : در این دو عملیات سه نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان ضمن هشدار به عاملان فروش مواد محترقه از والدین خواست : با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال جهت پیشگیری از عواقب استفاده از مواد محترقه بر رفتار و عملکرد فرزندانشان نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 83 هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..