تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیابی دو فیلم حوزه هنری به جشنواره منطقه ای خلیج فارس

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

دو فیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره منطقه ای فیلم و عکس خلیج فارس در بوشهر راه یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: دو فیلم کوتاه راهیابی دو فیلم از حوزه هنری استان به جشنواره منطقه ای خلیج فارس«ته ته» به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هادی اصل و فیلم «تنگ بلور» به نویسندگی و کارگردانی علی محمدی از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس خلیج فارس راه یافتند.

اسحاق آقایی افزود: موضوع این دو فیلم دفاع مقدس و خانواده شهدا است.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره با حضور 11 استان جنوبی کشور از 8 تا 10 اسفندماه در شهر بوشهر برگزار می شود.

گفتنی است این دو فیلم پیش از این به بخش نهایی یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم صد راه یافته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیابی دو فیلم حوزه هنری به جشنواره منطقه ای خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..