تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395

تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395

در حالی که مصوبه‌ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تعطیلی 30 اسفندماه منتشر شده بود، این وزارتخانه تعطیلی این روز را تکذیب کرد.

 در پی انتشار مصوبه‌ای از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تعطیلی 30 اسفند ماه، این وزارتخانه ساعتی بعد در اطلاعیه ای این مصوبه را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «در پی انتشار خبر تعطیلی روز سی ام اسفند ماه سالجاری در رسانه ها، به آگاهی می رساند، موضوع یاد شده کان لم یکن بوده و  اتخاذ تصمیم در خصوص تعطیلی روز سی ام اسفند در صلاحیت هیات محترم وزیران می باشد. بنابراین هرگونه تصمیم گیری از سوی هیات محترم وزیران به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.»

                                                                                     تشدید نظارت بر قیمت ها در آستانه نوروز

تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395

وزیر دادگستری گفت:  در آستانه نوروز، همه گشت ها بسیج شده اند و بر قیمت ها نظارت خواهند داشت.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع خبرنگاران افزود: آماده باش گشت های نظارت از بیست وهشتم بهمن ماه آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین سال آینده به فعالیت خود ادامه خواهند داد.وی گفت: گشت های آماده باش در محل های زیارتی، اقامتی، مراکز گردشگری، مسیر جاده ها با همکاری دیگر نهادها اقدام به نظارت خواهند کرد.

وزیر دادگستری افزود: تلاش داریم تا تمامی اصناف با توجه به کنترل قیمت ها، با رعایت مسایل بهداشتی خدمات مناسبی را به مسافران در ایام نوروز ارائه دهند .

برگزاری دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395

دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

 نمایشگاه زنان و تولید ملی با هدف عرضه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار از شهریور سال 91 پایه ریزی شد. این نمایشگاه با شعار تولید ملی علاوه بر عرضه نمایشگاهی محصولات کوثر بستر لازم را برای آشنایی تولیدکنندگان کوثرها با ساز و کارهای حضور در بازارهای گسترده تر در سطوح ملی و حتی بین المللی فراهم می کند.دهمین دوره از این نمایشگاه امسال نیز با حضور تولیدکننده های برتر داخلی از تاریخ 13 تا 23 اسفند ماه همچون گذشته در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

                                                                                      آغاز ثبت‌نام انتخابات شوراها از30 اسفند

تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395

نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت:  زمان ثبت‌‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراها سی‌ام اسفند امسال است.

محمدجواد کولیوند نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در هفته آینده خبر داد.

وی افزود: شورای نگهبان 4 ایراد نسبت به لایحه اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا وارد کرده که این ایرادات در جلسه هفته آینده کمیسیون شوراهای مجلس بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تأکید کرد: زمان ثبت‌‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراها سی‌ام اسفند امسال است که بعید می‌دانم اصلاح قانون انتخابات شوراها که شامل زمان ثبت‌نام از کاندیداها نیز هست، به انتخابات سال 96 برسد.شورای نگهبان در جلسه ششم مرداد امسال این نهاد با پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت‌‌ماه سال آینده موافقت کرد.

    1600 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت:1600 کلاس درس اسکان مسافران نوروزی برای فرهنگیان و مردم فراهم شده است.

غلامحسین آرام در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی  افزود: تمامی دستگاه‌های شهرستان تهران در ایام تعطیلات، در آماده‌باش برای ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان هستند. 

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران  بااشره به اینکه کمپ‌های مختلفی در بوستان‌های سطح شهر تهران برای اسکان مسافران دایر شده است گفت: هتل‌های شهرستان تهران نیز در ایام تعطیلات نوروزی تخفیف 30 تا 50 درصدی ارائه می‌دهند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب تعطیلی 30 اسفند 1395»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..