تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوانین محیط زیست نقص ندارند

دادستان کل کشور گفت: در حفاظت محیط زیست نقص قانون نداریم و فقط باید قانون به درستی اجرا شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر پنج شنبه در حاشیه اولین همایش ملی حقوق سبز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان امر باید عزم خود را جزم کرده و اهتمام لازم را در حفاطت از محیط زیست داشته باشند.

وی افزود: مسئولان باید در ایفاء وظایف محوله و آنچه قانون خواسته و عامه مردم آن را مطالبه می کنند، ایستادگی کنند.

رئیس دادسرای دوان عالی کشور ادامه داد: مسئولان باید ابتدا از خودشان شروع کنند زیرا ما نمی توانیم وقتی خودمان به چیزی عمل نمی کنیم از دیگران این خواسته را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در حفاطت از محیط زیست و منابع طبیعی ضعف قانون نداریم، اضافه کرد: تا جایی که من از قانون اطلاع و اشراف دارم قوانین خوبی در حفاطت از اراضی، شهرسازی، جنگل و منابع زیرزمینی داریم.

وی تاکید کرد: در این حوزه مهم آن است که قانون به درستی اجرا شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مجریان قانون در حوزه محیط زیست، شهرسازی، اراضی و ... در اجرای قانون کمر همت ببندند.

وی با تاکید بر اینکه حفاطت از منابع طبیعی و محیط زیست باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: اگر این مهم به مطالبه عمومی از نظام تبدیل شود همه دست اندرکاران سه قوه ناچار هستند به آن بپردازند.

منتظری با بیان اینکه تاکنون در حوزه پیشگیری ورود نکرده ایم و اگر هم پیشگیری کرده ایم بسیار ضعیف بوده، گفت: ما نمی گوییم از مناطق خوش آب و هوا استفاده نکنیم بلکه تاکید داریم باید استفاده بهینه و بهره برداری اصولی به مطالبه عمومی تبدیل شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوانین محیط زیست نقص ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..