تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صلح در افغانستان به گره کور تبدیل شده است و خارجی‌ها آن را هدیه نمی‌کنند

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد کریم خلیلی» معاون شورای عالی صلح افغانستان اظهارداشت که وضعیت کنونی در افغانستان باید تغییر کند و جنگ و کشتار پایان یابد.

وی امروز در کنفرانسی در کابل تأکید کرد که افغانستان باید به سوی آرامش و صلح دائمی حرکت کند.

خلیلی افزود: این صلح و صفا را قدرت‌های بیرونی به افغانستان هدیه نخواهد کرد و برقراری صلح تنها کار خود مردم افغانستان است.

معاون رئیس‌جمهور سابق افغانستان همچنین اظهار داشت: مسئله صلح افغانستان که به گروه کوری تبدیل شده، در سال‌های اخیر همواره یکی از موضوعات داغ این کشور و منطقه بوده‌ است.

وی تصریح کرد که نباید منتظر آوردن صلح به افغانستان توسط کشورهای خارجی باشیم و با برنامه افغانستانی برای پایان جنگ و خون‌ریزی اقدام شود.

این اظهارات در حالی مطرح شد که در مراسمی، رئیس جمهور افغانستان «پیر سیداحمد گیلانی» را به عنوان رئیس، «محمد کریم خلیلی» معاون ارشد،  «حبیبه سرابی»، «عبدالکریم خدام»، «عبدالخبیر اوچقون»، «عطاالرحمن سلیم» و «دین محمد» را به عنوان معاونان دیگر این شورا معرفی کرد.

اما چندی قبل پیر سیداحمد گیلانی در سن 84 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صلح در افغانستان به گره کور تبدیل شده است و خارجی‌ها آن را هدیه نمی‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..