تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در بسیج رسانه خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی سالاری، معاون هماهنگ کننده اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) در مجمع سالانه بسیج رسانه خراسان رضوی که در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، افزود:هدف از تشکیل اجلاس سالانه بسیج رسانه این است که رسانه با تخصص اش تفکر بسیجی را در همه لایحه‌های جامعه عینیت ببخشد.

وی تصریح کرد:بسیج رسانه باید بتواند در عرصه‌های مختلف اقشار جامعه را متاثر از عطر معنوی بسیج کند و تفکر نجات بخش بسیج را در جامعه ترویج و تبیین کند.

معاون هماهنگ کننده اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) گفت: در بسیج رسانه طرحی در حال انجام هست که علاوه بر ماموریت ذاتی بسیج از ظرفیت بسیج در عرصه رسانه استفاده کند که در قالب مجمع بسیج رسانه گرد هم جمع شوند و هم اندیشی داشته باشند.

یحیی سالاری با بیان اینکه شورای عالی بسیج با هدف بررسی تخصصی‌تر مسایل بسیج تشکیل شد، افزود: بسیج رسانه باید موثر‌تر عمل کند و تمام افراد جامعه را با تفکر بسیجی همراه کنند که با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز این امکان به وجود می‌آید.

وی افزود:بسیج رسانه ضرورت‌ها و راهبردهای لازم را شناسایی کند و هیات‌های نظارت بسیج رسانه نیز این مسایل را رصد کنند.

انتهای پیام// ف. غ.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در بسیج رسانه خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..