تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکفایی در عرصه نظامی، حاصل روحیه جهادی و خودباوری/ دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای توسعه در ابعاد مختلف است

ساعت: 11:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1046672

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اگر ابعاد مختلف دفاع مقدس را بشکافیم، این موضوع بهترین نسخه برای هدایت جامعه است و می توان با روحیه جهادی برای سازندگی کشور و توسعه در ابعاد مختلف استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،سرهنگ پاسدار جواد مولودی در همایش روحانیت و دفاع مقدس که در حوزه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب برگزار شد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس روحانیت از اقشاری است که بیشترین شهید را داشته است، اظهار کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش تبلیغی و فرماندهی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام، افزود:روحیه ایثارگری و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و بعد از آن است که سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید ابعاد مختلف دفاع مقدس  را تبیین کرد، گفت: دفاع مقدس مظلوم مانده است و باید هر کس به نوبه خود ابعاد مختلف دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام و ایثارگری نوجوانان و جوانانی که برای دفاع از انقلاب و اسلام ایثارگری کردند را تببین نمایند.

مولودی تصریح کرد: اگر ابعاد مختلف دفاع مقدس را بشکافیم، این موضوع بهترین نسخه برای هدایت جامعه است و می توان با روحیه جهادی برای سازندگی کشور و توسعه در ابعاد مختلف استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خودکفایی در عرصه نظامی را یکی از آثار دفاع مقدس برشمرد و افزود: ما در 38 سال گذشته همیشه در همه زمینه ها تحریم بودیم ولی با تکیه بر روحیه خودباوری و جهادی، به خودکفایی رسیده و دشمن را مایوس ساختیم.

وی با بیان اینکه باید این روحیه جهادی و خودباوری در همه عرصه ها باشد، گفت: تحریم تنها در عرصه اقتصادی نبوده بلکه در عرصه نظامی هم تحریم بودیم ولی با بهره گیری از یکی از اصلی ترین درس های دفاع مقدس که خودباوری بود و با تکیه بر اصل بازدارندگی، در این عرصه به خودکفایی رسیدیم.

مولودی اظهار کرد: در سایر عرصه های اقتصادی و سیاسی نیز باید از دفاع مقدس درس بگیریم و با تکیه بر روحیه خودباوری در این عرصه ها نیز به پیش برویم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکفایی در عرصه نظامی، حاصل روحیه جهادی و خودباوری/ دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای توسعه در ابعاد مختلف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..