تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : شب ادراری در بچه ها، خیلی خجالت می کشه!

حفظ آرامش و تمرین دادن مغز بهترین نوع برخورد با کودکان مبتلا به شب ادراری است. بهترین کار اینست که کودک را ترغیب کنید پس از شام از نوشیدن مایعات پرهیز کند و قبل از رفتن به رختخواب، به دستشویی برود. در صورت بروز شب ادراری آرامش خود را حفظ کنید و به کودکتان اطمینان دهید اتفاق مهمی رخ نداده و به او در تعویض لباس و ملحفه کمک کنید.

بسیاری از پزشکان پیشنهاد می کنند که بهترین درمان برای شب ادراری، برنامه ای است که مغز باعث شود یکی از دو مورد زیر را انجام دهد:

– از خواب بیدار شود و به  توالت برود.

– در خواب بماند و ادرار را را تا صبح در مثانه نگه دارد.

به کودکتان بیاموزید به شب ادراری و خیس کردن خویش فکر نکند و به مثانه خود تمرین دهد که اندکی بیش از ادرار خود را نگه دارد. استفاده از یک زنگ کوچک نیز کمک کننده است؛ زنگ به یک پد متصل شده و درهنگام خواب در لباس زیر کودک قرار داده می شود؛ با شروع به ادرار کردن، پد رطوبت را احساس کرده و زنگ به صدا در می آید. هم اکنون داروهای برای کودکان مبتلا به  شب ادرای وجود دارد که اگرچه ممکن است به طور موقت کمک کننده باشند؛ این داروها بهترین نتایج را در ترکیب با زنگ و یا دیگر برنامه های آموزش ارائه می دهند. تاکید می کنیم مساله مهم اینست که معمولا شب ادراری کودکان با زیاد شدن سن متوقف خواهد شد، پس بهتر است از آن هیولا نسازید.

حتما بخوانید :   زیباجو : بیش فعالی کودک، رژیم غذایی مناسب

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : شب ادراری در بچه ها، خیلی خجالت می کشه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..