تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعداد یابی حلقه مفقوده آسیب شناسی رشته های ورزشی است

به گزارش ایرنا، محسن غفاری روز پنجشنبه در جشنواره استعداد یابی پنج رشته ورزشی در اراک، افزود: حلقه مفقوده آسیب شناسی رشته های ورزشی در استعدادیابی است که امروز به عنوان یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مورد توجه است.
وی ادامه داد: نخبگان ورزشی باید از مقاطع پایین تحصیلی با آموزش های لازم برای حضور در ورزش حرفه ای و قهرمانی آماده شوند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: عدالت محوری و توزیع مناسب خدمات ورزشی در نقاط مختلف می تواند در جذب استعدادهای ورزشی موثر باشد.
وی اظهار کرد: طرح استعدادیابی هدفمند از هدرفت سرمایه های ورزشی کشور جلوگیری می کند.
غفاری ادامه داد: اجرای طرح استعدادیابی با جدیت تمام در استان مرکزی آغاز شده است که در نخستین مرحله این طرح، بیش از 2 هزار 500 ورزشکار شرکت کرده اند.
وی گفت: ورزش قهرمانی بدون استعدادیابی میسر نمی شود و این طرح یکی از مهمترین شاخص ها برای استحکام پایه های ورزش استان و در نهایت کشور است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: استعدادهای شناسایی شده در تیم های خاصی سازماندهی شده و تمرینات خود را بر اساس برنامه ریزی زیر نظر بهترین مربیان استان و فدراسیون های مربوطه آغاز می کنند.
جشنواره استعدادیابی استان مرکزی از در پنج رشته دوچرخه سواری، سپک تاکرا، هاکی، اسکواش و اسکیت با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار دختر و پسر تا ششم اسفندماه ادامه دارد.
بیش از 80 هزار ورزشکار زیر نظر 46 هیات ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعداد یابی حلقه مفقوده آسیب شناسی رشته های ورزشی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..