تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری شهرستان شمیرانات

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری شهرستان شمیراناتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت‌الله خان‌محمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبلغ 4 هزار میلیارد تومان در شهرستان شمیرانات و در حوزه‌های گردشگری و توسعه روستایی در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: شهرستان شمیرانات 550 هزار نفر جمعیت ساکن و 300 هزار نفر جمعیت شناور دارد که باید از ظرفیت‌های لازم در این شهرستان استفاده شود.

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: شهرستان شمیرانات شهرستانی گردشگری است، در این راستا باید تمامی نکات زیست محیطی رعایت شود و این مسأاه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کمپ‌های اکوتوریسم و گردشگری در شهرستان افزایش یابد.

خان‌محمدی تصریح کرد: اقداماتی در راستای باغداری و افزایش محصولات باغی در حوزه توسعه روستایی صورت گرفته و  بخشی از محصولات این شهرستان به سایر استان‌ها و خارج از کشور صادر می‌شود.

وی افزود: به منظور جلوگیری از مهاجرت های معکوس و در راستای دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان شمیرانات اقدامات مناسبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: برای افزایش محصولات و بهره‌وری بیشتر باید به باغداران و کشاورزان تسهیلات لازم ارایه شود.

خان‌محمدی گفت: طرح سند جامع گردشگری در این شهرستان در سال 93 به تصویب رسید و فاز دوم به عنوان متولی بر عهده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری شهرستان شمیرانات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..