تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا رونی در فینال یک‌شنبه حضور پیدا می‌کند؟

کد خبر: ۴۸۵۷۵۱

۵۳۱  بازدید

شب گذشته با مصدومیت کریک و مخیتاریان در دیدار با سن‌اتین، این سوال پرسیده می‌شود که در این شرایط رونی فرصت بازی پیدا می‌کند؟

خبرگزاری فارس: انتقال رونی به چین تا سه‌شنبه آینده در صدر اخبار قرار گرفته و باید دید چه اتفاقی برای اسطوره یونایتد رخ می‌دهد.

در حالی که مهمترین دلیل وین برای ترک اولدترافورد، حضور کمرنگ در ترکیب مورینیو است، این سوال پرسیده می‌شود که آیا با توجه به مصدومیت هنریک و مایکل، فرصت بازی پیدا می‌کند؟

شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، من‌یونایتد در فرانسه به عنوان میهمان سن‌اتین قرار گرفت و توانست با گلزنی ستاره ارمنی خود به نتیجه یک بر صفر رسد. آنها با توجه به پیروزی 3 بر صفر در انگلیس با مجموع چهار بر صفر به مرحله بعد صعود کردند.

اما اتفاق ناخوشایندی که برای قرمزپوشان رخ داد مصدومیت 2 بازیکن اصلی خود بود. مایکل کریک و هنریک مخیتاریان از ناحیه همسترینگ و ساق پا آسیب دیده و به طور حتم به بازی یکشنبه مقابل ساوتهمپتون در فینال جام اتحادیه نخواهند رسید.

از طرف دیگر، وین رونی در 2 ماه گذشته تنها 3 بازی انجام داده و از ابتدا فوریه نیز به خاطر ناراحتی ماهیچه پا در ترکیب قرار نگرفته است.

حال پرسش این است آیا رونی به بازی روز یکشنبه می‌رسد و در ترکیب اصلی من یونایتد قرار می‌گیرد یا باید با این اتفاق خروج رونی را حتمی بدانیم؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا رونی در فینال یک‌شنبه حضور پیدا می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..