تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Fotor Photo Editor؛ محبوب ترین ویرایشگر تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Fotor Photo Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش تصاویر است که با بیش از 10 میلیون بار دانلود توسط کاربران، توانسته لقب محبوب ترین ویرایشگر را بدست آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید و به طور مستقیم عکس های را به صورت حرفه ای ویرایش کنید و علاوه بر آن این برنامه دارای 6 حالت مختلف در عکاسی نیز هست که با آن ها می توانید تصاویر باکیفیت و جذابی خلق کنید. نرم افزار Fotor Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کرده است. Fotor Photo Editor  ویژگی های نرم افزار Fotor Photo Editor:
6 حالت تصویربرداری Grid, Big Button, Burst, Timer, Stabilizer و Square ویژگی Focus برای استفده صحیح از تکنولوژی SLR برای ایجاد تصاویر سینمایی بیش از 100 فیلتر و افکت مختلف برای انتخاب و اعمال برروی تصاویر و حرفه ای کردن انها 13 گزینه مختلف بهینه سازی: روشنایی، کنتراست، اشباع، رنگ، دما، سایه و غیره اضافه کردن استیکرها، متن ها و فریم های مختلف برروی تصاویر موجود در گالری تابع favorite برای ایجاد فونت ها، افکت ها، برچسب ها و… مورد علاقه خود ایجاد تصاویر کولاژ با کنار هم قرار دادن تصاویر شما و ایجاد یک تصویر کولاژ حرفه ای پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و غیره

تصاویری از  محیط برنامه

 

 Fotor Photo EditorFotor Photo EditorFotor Photo Editor

 • دانلود و مشخصات فایل

Fotor Photo Editor
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 29 مگابايت

نسخه: 4.4.0.49

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Fotor Photo Editor؛ محبوب ترین ویرایشگر تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..