تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از پزشکان نیروهای مسلح برای معاینه اولیه مشمولان

استفاده از پزشکان نیروهای مسلح برای معاینه اولیه مشمولانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ نجف حمیدزاده معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: در راستای بهینه سازی موضوع معاینه اولیه مشمولان خدمت سربازی، سازمان وظیفه عمومی با ۱۲۰۰ پزشک، از بین پزشکان نیروهای مسلح در سطح کشور، قرارداد همکاری امضا کرده است.

وی در خصوص انتخاب پزشکان نیروهای مسلح در معاینه اولیه مشمولان، گفت: پزشکان نیروهای مسلح به لحاظ موقعیت شغلی خود به آیین نامه معافیت‌های پزشکی تسلط داشته، همچنین دسترسی وظیفه عمومی به این افراد، از نظر اجرای برنامه‌های آموزشی و نظارت بر عملکرد آنان آسان‌تر است.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به منظور ارایه تسهیلات بیشتر به مشمولان، درحال حاضر در سطح استان تهران ارتباط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) با پزشکان معاین اولیه به صورت الکترونیکی است که در صدد ایجاد و توسعه این نوع شبکه ارتباطی برای پزشکان معاین اولیه در سراسرکشور هستیم.

وی ادامه داد: برای انجام معاینه اولیه، مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) به پزشک معاینی که به محل سکونت فرد نزدیک باشد معرفی و پس از تکمیل فرم خود اظهاری و معاینه توسط پزشک، نتیجه به دفاتر مذکور ارسال می‌شود.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های این سازمان گفت: در صورتی که مشمول به نظر پزشک معاین اولیه اعتراض داشته باشد، طبق برگ خود اظهاری، درخواست وی در شورای پزشکی وظیفه عمومی بررسی می‌شود.

سرهنگ حمیدزاده در خاتمه گفت: در شهرستان‌های کوچکی که دسترسی به پزشک نیروهای مسلح وجود ندارد، برای انجام معاینه اولیه مشمولان از پزشکان غیر نظامی مجرب و خوش نام استفاده می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از پزشکان نیروهای مسلح برای معاینه اولیه مشمولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..